Wstęp do Magicznej Baśni

Tak! To będzie blog o Prawie Przyciągania, Obfitości i Miłości. O Ezoteryce i Metafizyce. O channelingu Abraham – Hicks. O myśleniu, czuciu i przyciąganiu. To będzie blog o Mocy. To będzie blog o nas samych – takich jakich podświadomie szukamy. To będzie blog o mnie – bo doceniam to, co udało mi się osiągnąć i doceniam to, że może to pomóc innym, tak jak inni kiedyś pomogli mi. To będzie blog o odwadze – odwadze mówienia wprost o tym, co się myśli i czuje w głębi serca, kiedy nikt nas nie widzi. To będzie blog o wyjątkowych ludziach – takich jak ja, czy ty. Wyjątkowych, bo innych niż reszta. Specjalnych – bo mających siłę, by mówić innym prawdę o sobie nie porównując ją z prawdą Całej Reszty, która zazwyczaj jest tak różna od Naszej. I tak – być może możesz zaliczyć siebie to Całej Reszty, która właśnie ląduje pod stołem turlając się ze śmiechu i woła znajomych, żeby poczytali o bzdurach, jakie wypisuje jakaś małolata, która ma czelność myśleć coś innego niż ty. A może należysz do Nas, którzy czują trochę inaczej i widzą więcej, lub po prostu stwierdzasz, że każdy z nas ma prawo do samego siebie i tak jak ty, może myśleć i robić co chce. Nie wiem, którą z tych osób jesteś – tak czy inaczej jest bardzo mi miło. Jeśli czujesz, że znajdziesz tutaj dla siebie coś, co może ci w jakikolwiek sposób pomóc tworzyć twoje własne doświadczenie to zostań tutaj na dłużej. Zapraszam.

Mały Bunt

Nie do końca rozumiem dlaczego bycie wiernym wobec niektórych ludzi jest o wiele wyżej cenione niż bycie wiernym wobec siebie. Nie do końca też pojmuję jakim prawem miłość jest postrzegana jako nagroda, którą dostajemy w zamian za zachowywanie się w odpowiedni sposób, podczas gdy jej brak jest karą za robienie czegoś przeciwnego. Nie nie mam zielonego pojęcia, dlaczego przywiązanie do zdania innych jest wiele ważniejsze niż zdanie nasze własne, które powstało na podstawie osobistego doświadczenia i negowanie swoich uczuć jest uznawane jako cnotę poddania się mądrości autorytetu, który też jest człowiekiem, tak samo jak my. Często nie pojmuję logiki czasów w jakich przyszło mi żyć, ale co zrobić – już tutaj jestem. Pojawiłam się jakieś 20 lat temu i od tego czasu moje osobiste doświadczenie życiowe przeprowadziło mnie przez mnóstwo różnych sytuacji, ludzi i przekonań i do jasnej cholery, uważam, że mam prawo mieć swoje zdanie i mam prawo sądzić, że dla mnie jest ono słuszne. Co z tego, że inne?

Trochę New Age

Inność mnie i zakładam też, że ciebie polega na tym, że masz pojęcie, co to jest Prawo Przyciągania i być może w nie wierzysz oraz masz nawet dowody na to, że coś takiego może istnieć. Inność mnie polega na tym, że wierzę w to, że każdy z nas kreuje swoją własną rzeczywistość, że Miłość jest wszystkim, co istnieje, że każdy z nas stanowi Jedność, a ja mogę mieć wszystko o czym sobie zamarzę, tak samo ty i cała reszta. Wierzę w to, że jesteśmy kimś o wiele więcej niż widzimy teraz. Że wszystko jest energią w jakiejś postaci – fizycznej lub nie. Wierzę w to dlatego, że w głębi serca szukam tej wiary i chyba każdy z nas czasami pragnie mieć świadomość swojej mocy (dlatego chodzi do wróżek albo czyta horoskopy). Inność mnie polega na tym, że nie czuję się w tej chwili jak porwana przez jakąś sektę albo opętana przez szatana.

To będzie blog o powyższym akapicie. Jeśli czujesz, że to może być to, o czym zechcesz poczytać – może z fascynacją a może mając wyśmienity ubaw z teorii, które według ciebie są wyssane z palca to jest mi bardzo miło – wszyscy razem kreujemy swoją rzeczywistość i fajnie jest mieć świadomość, co myślą inni o moich poglądach i poglądach coraz szerszej części ludzkości.

Koniec, a raczej początek

Coś się zaczyna zmieniać i to zmieniać bardzo poważnie, do tego na coraz lepsze. Myślę, że może to nie być przypadek, że akurat teraz – w 2012 roku – jestem gotowa, żeby otwarcie o tym napisać. To nie jest zmiana klimatu, zmiana biegunów Ziemi czy zmiana poziomu wód w morzach – to zmiana to wiele poważniejsza – zmiana mentalności ludzi i jestem szczęśliwa, że mogę być jej częścią.

Witaj na blogu Feeling Wellbeing! :)

Andżelika

One thought on “Wstęp do Magicznej Baśni

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że stworzyłaś tego bloga :) I nie, to napewno nie jest przypadek, że napisałaś teraz, faktycznie jesteś we właściwym miejscu i czasie do tego, żeby dzielić się z innymi swoimi myślami a ja też Ciebie przyciągnęłam :) Pozdrawiam i trzymam bardzo mocno kciuki – i napewno jestem już stałym gościem na tej stronie :)

Dodaj Komentarz

