To wszystko dzieje się Tu i Teraz

Genialny przekaz! <3

Złoty Wiek Gai

969798_1379747675584310_576998656_n

 

Przekaz od Dajamantiego, 6 sierpnia 2013

Moi Kochani,

Od kilku tygodni pisałem dla Was przekaz. Bardzo obszerny przekaz. Jednakże mój Przewodnik wczoraj zaproponował mi, abym tego przekazu nie umieszczał, ze względu na obecną sytuację na Gai, która zmienia się z minuty na minutę. Sprawy nabierają teraz takiego tempa, że problem który był widzialny i wyczuwalny wczoraj, dzisiaj już został całkowicie przetransformowany w neutralność.

W przekazie, który dla Was pisałem, była informacja o częstotliwości kontrolującej, która została wysłana z systemów istot rządzących trzecim poziomem. Ten sygnał, czy też „częstotliwość kontrolująca”, została wysłana do ziemskich odbiorników telewizyjnych, komputerów, urządzeń radiowych, oraz telefonów komórkowych. Ta częstotliwość miała za zadanie stworzyć chaos, czy też „mętlik w głowie”, przez co ludzie czuli obniżenie wibracji, oraz brak chęci do życia i dalszego działania.

W moim przekazie przedstawiłem również obszerne ćwiczenia i praktyki, aby można się było w miarę skutecznie bronić przed tym mentalnym atakiem…

View original post 1 251 słów więcej

One thought on “To wszystko dzieje się Tu i Teraz

  1. Miło mi Andżeliko.Czasami odzywam się na blogu Krystal ale już coraz rzadziej.Występuję tam bez przyłbicy.tzn.można mnie poznać osobiście.Jesteś bardzo nieliczną z bloga Krystal,do której można napisać :) Dlatego też piszę.Od nowego roku kroczę swoją własną drogą rozwoju.Przestały już mnie interesować przekazy z zewnątrz,wsłuchuję się natomiast w swoje wnętrze. Postanowiłem iść jak najkrótszą drogą do samorealizacji,urzeczywistnienia…Powoli odkrywam,kim naprawdę jestem. A TYM jesteśmy wszyscy.Szkoda czasu na badania świata dookolnego i szukanie ścieżek duchowych,to droga donikąd.Poznać natomiast SIEBIE, to poznać wszystko.Jeżeli interesuję Cię taka ścieżka samopoznania (nie trzeba siedzieć w kucki i medytować Bóg wie o czym :) ),to proszę odezwij się do mnie. Najlepiej byłoby przez gg albo na FB. Jeżeli zaniepokoiłem Cię,to przepraszam. Pozdrawiam Cię serdecznie. Roman

Dodaj Komentarz

