Czakram Gardła – Ja mówię

throat-chakraCzakram gardła odpowiedzialny jest za swobodne wyrażanie się i mówienie swojej prawdy. Zablokowany może być wyczuwany jako ścisk lub blokada w strefie gardła i obojczyka. Często, kiedy ktoś ma coś powiedzieć i nie może się wysłowić mawia się, iż „głos uwiązł w gardle”. To bardzo dokładny opis tego, co się dzieje. Energia nie może swobodnie przepływać. Nasze myśli paraliżuje strach przed powiedzeniem tego, co uważamy. Blokada tego miejsca może być związana z wcześniej doznanym bólem, który nie został wyrażony. Zaczynam od tego centrum energetycznego, ponieważ dla mnie ma ono największe znaczenie i zdaję sobie sprawę, że muszę nad nim popracować. Napisałam więc afirmacje, które pomogą mi i innym odblokować to miejsce.

Jasno i wyraźnie komunikuję swoje potrzeby. Mówię prawdę. Jestem bosko bezpieczny i kochany, kiedy mówię dokładnie to, co myślę.

Mówię prawdę, a dzięki niej kreuję dobro, harmonię i piękno.

Swobodnie przejawiam się we wszystkim, co robię. Pozwalam sobie wyrażać swoją kreatywność w sposób otwarty i pełen wdzięku. Szanuję wszystko to, co tworzę. Jestem bezpieczny, kiedy pozwalam sobie i innym szanować owoce swojej kreatywnej pracy.

Twórczość i słowa płyną ze mnie w jednostajnym, pełnym energii przepływie. Jestem pewny siebie w twórczym działaniu i pozwalam innym podziwiać moją pracę.

images (1)

Wybaczam wszystkim, którzy kiedykolwiek blokowali mnie oraz moje twórcze przejawienie się. Odpuszczam i pozwalam sobie skupić się na swojej własnej kreatywności, która jest bezpośrednim dziedzictwem Boga/Wszechświata/Jedności.

Tworzę, bo jestem. Mówię, to co chcę. Mówię jasno i wyraźnie. Odważnie wyrażam swoje zdanie. Moja własna opinia jest ważna. Jestem zawsze wysłuchany i zrozumiany. W swoim życiu wybieram ludzi, z którymi mam dobrą komunikację, którzy szanują to, co wyrażam oraz słuchają mnie uważnie. Moje słowa zawsze znajdują wydźwięk, więc używam ich z całą odpowiedzialnością. Wiem, że mój głos ma siłę przebicia i zawsze jest słyszany jako naturalne odzwierciedlenie boskości, z której się wydobywa – czyli mnie.

Moje słowa i energia, jakie niosą mają ogromną siłę kreowania rzeczywistości. Mówię głośno, to co myślę, zdecydowanie i swobodnie.


FeelingWellbeing na FB.

Andżelika

2 thoughts on “Czakram Gardła – Ja mówię

    1. Dziękuję!
      Możliwie, że zajmę się tworzeniem afirmacji w formie audio. Zawsze jednak Andrzeju możesz nagrać swój własny głos – będą one wtedy trafiać o wiele łatwiej do Twojej podświadomości.

      Namaste!

Dodaj Komentarz

