Czakram Splotu Słonecznego – Ja działam

Obrazek

Czakram Splotu Słonecznego znajduje się pod mostkiem i związany jest anatomicznie właśnie z tym dużym splotem nerwów. Energetycznie odpowiada za poczucie własnej siły i pewność siebie, odwagę w podążaniu za własnymi pragnieniami, realizację celów. To nasze wewnętrzne słońce. Czasami mówimy, że coś nas ściska w dołku, kiedy boimy się działać. Czujemy, że jesteśmy spięci w tej okolicy, jakby niewidzialna dłoń trzymała nas w okowach negatywnej energii. Oto kilka afirmacji pozwalających na odblokowanie i pobudzenie tego miejsca.

1 (1)
Działam zdecydowanie i z radością. Jestem zdecydowany w podejmowaniu kroków do realizacji swoich celów.

Czuję się dobrze, kiedy działam z całą mocą, jaką posiadam.

codziennym życiu z łatwością doświadczam swojej personalnej mocy, aby otrzymywać to, czego chcę w harmonii ze światem.


Wspaniale jest być pewnym siebie i myśleć pozytywnie.

Dobrze jest czuć się pewnie podczas działania, które płynie w harmonii ze światem.


Podczas podejmowania wyzwań jestem zrelaksowany i skupiony na pozytywnym wyniku.

Z łatwością i radością podejmuję wyzwania.

Wierzę w siebie i wiem, że każde moje działanie daje niesamowite korzyści mi i światu.

To całkowicie w porządku, kiedy czegoś chcę i jestem w całkowicie OK, kiedy realizuję swoje cele.

Wiem, jakie są moje cele.


Jestem w pokoju ze sobą.

Ja proszę i otrzymuję! Ja działam! Ja umiem!


FeelingWellbeing na FB. Zapraszam!

One thought on “Czakram Splotu Słonecznego – Ja działam

Dodaj Komentarz

