Czakram Serca – Ja kocham

anahata
Czakram serca znajduje się dokładnie pośrodku klatki piersiowej i związany jest z miłością – logiczne. Serce jest pierwszym organem formującym się w ludzkim organizmie oraz charakteryzuje się bardzo silnym promieniowaniem na zewnątrz ciała, o wiele silniejszym od mózgu a o polu tego promieniowania i jego wyglądzie świadczą… emocje. Najbardziej bolesnym zaburzeniem działania tego czakramu jest tak zwane pęknięte serce, co doskonale odzwierciedla to, co się dzieje energetycznie i faktycznie – uczucie to może być tak bolesne, że może dawać wrażenie totalnego rozpadu naszego serca. Miłość to pojęcie bardzo szerokie, zaraz za nią ciągnie się wybaczenie oraz współczucie i akceptacja. Oto kilka prostych afirmacji dla wszystkich złamanych i nie tylko – serc.



Ja otwieram się na głębokie pokłady bezwarunkowej miłości w swoim sercu i jestem świadomy ich obecności. Ja kocham siebie i przychodzi mi to z łatwością. Ja jestem kochany przez innych bezwarunkowo. Miłość jest bezpieczna dla mnie.

Wybaczam innym i sobie wszystkie przeszłe, teraźniejsze i przyszłe rany teraz.

Wybaczam sobie, bo wiem, że zawsze robiłem wszystko to, co zgodnie z ówczesnym czasem było najlepszym do zrobienia.

Wybaczam innym, bo gdybym był na ich poziomie rozeznania oraz na ich własnej ścieżce i poziomie świadomości – postąpiłbym wtedy dokładnie tak samo.

Odpuszczam. Jestem wolny i Oni są.

Bezwarunkowa miłość jest prostą do odczuwania. Jestem bezpieczny i bosko chroniony, kiedy wyrażam i otrzymuję miłość. Miłość to moje drugie „ja” – moja prawdziwa natura i wyrażam ją swobodnie, bez zahamowań.

Współczuję innym ale po to, by odczuć ich położenie oraz wyrazić swoją aprobatę oraz wsparcie na ich własnej ścieżce. Jestem miły i życzliwy dla innych ludzi, ponieważ każdy z nich toczy własną bitwę, o której nie mam zielonego pojęcia.

Staram się być przyjazny i akceptuję unikalność innych ludzi jako wyraz ich Boskości.

Jestem wrażliwy i dobry i pozostaję bezpieczny. Okazywanie pozytywnych uczuć jest dla mnie bezpieczne. Kocham otwarcie i swobodnie.

Ja kocham. Ja czuję. Ja jestem.

images (3)


FeelingWellbeing Na FB. Zapraszam! :)

4 thoughts on “Czakram Serca – Ja kocham

  1. Wonderful work! That is the type of information that should be shared across the web.

    Shame on the search engines for not positioning this publish higher!
    Come on over and talk over with my website . Thank you =)

Dodaj Komentarz

