Czakram podstawy – Ja jestem

base-chakra-muladhara-dirk-czarnota

Czakram Podstawy znajduje się u podstawy naszego kręgosłupa i odpowiada za pierwotne instynkty takie jak na przykład instynkt przetrwania, czy też potrzeba jedzenia. Związany jest z naszym stosunkiem do Matki Ziemi Gai. Dzięki silnemu oparciu w postaci naszych stóp dotykających Ziemi czujemy się dobrze i pewnie. Chodzimy dynamicznie, czujemy się rozluźnieni i ufamy, że Ziemia wspiera nasze cielesne i materialne potrzeby.

Mówi się często, że ktoś twardo stąpa po Ziemi.

To doskonałe odzwierciedlenie silnego czakramu Podstawy zwanego Czakramem Korzenia.

Bardzo dobrze harmonizuje go również chodzenie boso po Ziemi. Być może jesteś w stanie sobie przypomnieć jakie to uczucie, kiedy chodzisz cały dzień boso po plaży. Czujesz się rozluźniony, twoja energia jest uziemiona to znaczy nie chowasz napięć w swoim ciele ale pozwalasz im rozładować się przy styku stóp z Ziemią. Twoje ciało porusza się wtedy z naturalną gracją. Uwielbiam chodzić boso. Do uziemiania służy również mudra, czyli ułożenie palców podczas medytacji, tak aby podczas transu „nie odlecieć” świadomością. A poniżej kilka afirmacji dla zdrowego czakramu Podstawy.


Meditation1-730x400
Czuję się dobrze na Ziemi. Wiem, że Ziemia wspiera wszystkie moje potrzeby.


Wszystkie moje potrzeby cielesne: zaspokajania głodu, poczucia bezpieczeństwa i spełnienia seksualnego, posiadanie materialnych dóbr służących przeżyciu są w pełni zaspokojone a więc wiem, że jestem bezpieczny w każdej chwili.
 

Mam dobry i kochający stosunek do swojego ciała i Matki Gai, ponieważ moje ciało powstało z jej i stanowią one jedność. 

 

Uwielbiam zaspokajać potrzeby swojego ciała w umiarkowanym i zdrowym stopniu. Każda z potrzeb jest niewinna, dobra i święta, ponieważ jest wcieleniem ducha na materialny plan gęstości trzeciego wymiaru. Moje ciało jest duszą przyobleczoną w fizyczną manifestację, a więc zagłębiając się w przyjemność ciała – odkrywam prawdę Duszy.

Pieniądze płyną do mnie w wystarczającym stopniu pozwalając na dobre życie. Życiowe codzienne sprawy są dla mnie proste do rozwiązania. Z łatwością daję sobie radę z pracą i pozwalam sobie na dobry odpoczynek. Rzeczywistość, w której się znajduję jest przyjemnym doświadczeniem, w którym w pełni trzeźwo uczestniczę angażując się świadomie w to, co mnie rozwija. 

 

Z przyjemnością pozwalam sobie na kontakt z naturą, dostrzegam jej obecność i szanuję ją tak samo jak własne boskie ciało. Wszystkie moje zmysły są wyostrzone i zdrowe i współpracują na Ziemskim planie abym z łatwością odnajdował się w tej rzeczywistości.

 

Jestem zawsze bezpieczny i bosko spokojny. To w porządku być w tej rzeczywistości.

root-chakra-catherine-g-mcelroy

Andżelika

FeelingWellbeing na FB. :)

One thought on “Czakram podstawy – Ja jestem

  1. Andżelika muszę to napisać. Przeczytałam kilka twoich artykułów na str. Sekret Życia w Obfitości i muszę ci to napisać, że jesteś bardzo mądrą i inteligentną dziewczyną!

Dodaj Komentarz

