Czakram Trzeciego Oka – Ja widzę

third-eye-chakra

Trzecie Oko to czakram – energetyczne centrum – znajdujące się pośrodku czoła, lekko nad brwiami. Bardzo prosto możesz je wyczuć. Za każdym razem, kiedy intensywnie myślisz i tworzysz coś w Umyśle pocierasz się w tym miejscu intuicyjnie próbując pobudzić przepływ energii przez to miejsce. Robimy to nieświadomie, jednak fizyczne dotykanie tego miejsca faktycznie pomaga w procesie skupienia energii mentalnej. Trzecie Oko to miejsce, dzięki któremu dostrzegamy Wyższy Sens, Porządek, który istnieje gdzieś w środku chaosu, który czasami przypomina nasze życie. Pomaga zrozumieć przyczynę niektórych wydarzeń oraz działać w oparciu o swoją własną inteligencję. Pomarszczone czoło od zawsze było oznaką głębokiej mądrości. Otwieranie się tej czakry czasami może być odczuwane jako lekkie pulsowanie lub nacisk. Każdy z nas ma dostęp do specjalnej wiedzy, która przy użyciu tego czakramu związana jest z postrzeganiem świata na wyższym, duchowym poziomie.


Jestem duchową Istotą doświadczającą ludzkiego życia. Pojmuję życie na głęboki, duchowy sposób. Dostrzegam ukryty za symbolicznym znaczeniem sytuacji porządek oraz sens.


Jestem Inteligentną Częścią Boskiego Planu. Jestem Mądrością.


Czuję łączność z Wyższymi Wymiarami. Mam zdolności, które pomagają mi w moim duchowym wzrastaniu i z łatwością je wykorzystuję. Dostrzegam swoje talenty oraz inteligentnie rozwijam je rozwijając siebie.

horus-eye-pyramid
Ufam swojej intuicji. Podążam za swoim „szóstym zmysłem” z gracją, lekkością i pewnością. Potrafię wyczuć, co mi podpowiada. Z łatwością i zdecydowaniem odczytuję znaki, jakie daje mi Wszechświat. 


Wszystko jest wibracją, która podąża tam, gdzie istnieje energia na tym samym poziomie. Ponieważ ja sam jestem nadajnikiem i odbiornikiem ogromnej ilości wibracji – zawsze otrzymuję to, o czym myślę.

Znaki, sygnały i podpowiedzi zawsze pojawiają się w idealnym momencie dając mi pewność, że jestem chroniony oraz, że informują mnie dokładnie o tym, co odpowiada mojej wibracji.


Mój postęp emocjonalny, mentalny i duchowy postępuje szybko i lekko. Czuję się połączony z rzeczywistością na Najwyższym Dostępnym dla mnie Poziomie jednocześnie pozostając w spokojnym skupieniu na wykonywaniu spraw codziennych.

Mój Umysł pracuje sprawnie i fantastycznie się nim posługuję. Umiem kontrolować swoje myśli. Kreuję poprzez wizualizację tego, czego chcę. Jasno widzę to, czego chcę doświadczyć.

Nie martwię się. Martwienie się to używanie wyobraźni to stworzenia tego, czego nie chcę.

Skupiam się na celu i zawsze go otrzymuję. Znam potęgę własnych myśli.


FeelingWellbeing na FB.

One thought on “Czakram Trzeciego Oka – Ja widzę

  1. Pingback: Feeling Wellbeing

Dodaj Komentarz

