dziękuję

Chciałam oficjalnie i z głębi mojego zaskoczonego pozytywnie serca podziękować wszystkim, którzy uczynili moją wizję spotkania ludzi Nowej Ery jak najbardziej możliwą i doskonałą.

Dream Team, czyli od lewej: Wojciech Diechtiar, Andżelika Bieńkowska, Dominik Wojczyk
Dream Team, czyli od lewej: Wojciech Diechtiar, Andżelika Bieńkowska, Dominik Wojczyk

Chciałam podziękować za ogromną ilość wsparcia, wasze uśmiechnięte mordki, ogromną dawkę emocjonalnej podpory oraz łzy osób, które zaskoczyły mnie swoją otwartością na to, co miałam do przekazania. To doprawdy jest nie do opisania. Patrząc się przed siebie i widząc kiwające się w uznaniu głowy oraz załzawione oczy mogłam wiedzieć jedynie tyle, że jestem w idealnym miejscu oraz że moja przeszłość naprawdę miała sens a przede to wszystkim:

…to co robię TERAZ i to, co jeszcze zrobię. To dopiero początek.

Mam ochotę uściskać Was wszystkich raz jeszcze. Jestem pewna siebie w tym kim jestem i chcę mam zamiar to kontynuować oraz rozwijać. Dzięki wam projekt tego bloga oraz tworzenia wszystkiego tego, co z nim związane staje się dla mnie oczywistą drogą.

Wciąż szczęśliwa i pełna pozytywnych wibracji podczas powrotu z Namysłowa
Wciąż szczęśliwa i pełna pozytywnych wibracji podczas powrotu z Namysłowa

Nie potrafię opisać uczucia, które do teraz mi towarzyszy. Czuję się oczyszczona, wolna i lekka. Czuję się po prostu dobrze! I czuję, że jestem na swojej drodze. Czuję się niezwyciężona.

Dziękuję Dominikowi Wojczykowi oraz Wojciechowi Diechtiarowi.
Dziękuję Wam Wszystkim.

Andżelika

2 thoughts on “dziękuję

  1. Andżeliko, to my DZIĘKUJEMY Tobie, za świadectwo Prawdy, za niesamowitą Moc jaką w nas tchnęłaś, za Twoją Siłę, która inspiruje i pobudza do działania. Ty, pozornie delikatna i bezbronna – a w rzeczywistości strongmenka o wielkiej Osobowości. Buziaki i do zobaczenia wkrótce! :***
    Dominika

  2. Angeliko , DZIEKUJĘ Ci za Twoją „obecność”.. poruszającą mnie do głębi..za wzruszenie, które pojawiło się po pierwszych Twoich słowach.. Cudownie było móc doświadczyć „potęgi słońca w Tobie”.. Waszej całej Trójki baaa.Czwórki bo Renia dopełniała „Całości”.. :)
    Z serca dziękuję
    Ewa

Dodaj Komentarz

