I. to jest twoje życie

THIS IS YOUR LIFE!

Jakiś czas temu natknęłam się na tę karteczkę zapisaną tak wieloma wspaniałymi radami, które wdrożone w życie zapewnią z pewnością więcej szczęścia. Jestem fanką tego typu wiadomości, dlatego postanowiłam napisać na temat każdej z tych rad udowadniając sobie i sobą, że nimi żyję i pokazywać innym, że można i nie potrzeba nic nadzwyczajnego, aby stały się częścią naszego życiorysu.

TravelOften

I. TO JEST MOJE ŻYCIE

To jest moje życie. Co to znaczy? Hmm. To oczywiste, że to jest moje życie! Bo niby do kogo innego mogłoby należeć?

Wydaje się jednak, że większość z nas żyje życiem innych a raczej życiem wszystkich. Jesteśmy częścią grup, społeczności i w końcu społeczeństwa. Tańczymy razem dopasowując swoją energię do energii kolektywów. To jest w porządku.

W końcu wszyscy jesteśmy Jednością.

Jednością, która jednak postanowiła doświadczyć siebie na nieskończoną ilość sposobów. Urodziliśmy się różni, nie umierajmy identyczni.

Kiedyś miałam wiele problemów z tym, aby zaakceptować, że postrzegam życie inaczej niż większość ludzi. Jestem szalenie pozytywna i wierzę, że jestem bosko bezpieczna i nic nigdy nie może mi się przydarzyć. To skutkowało różnymi reakcjami otoczenia, które w trosce o moje dobro próbowało przypomnieć mi że przecież świat jest pełen bardzo złych ludzi, którzy z przyjemnością przywalą mi pięścią w nos.

Teraz jednak, z dnia na dzień z coraz większą przyjemnością po wielu doświadczeniach oświadczam, że to jest moje życie więc będę ufać sobie, pisać o tym i mówić za każdym razem, kiedy chcę.

be-yourself-1

To jest moje życie, więc słucham channelingów i żyję ich radami, kocham duchowość i postrzegam świat z ogromnego dystansu.

To jest moje życie, więc uczęszczam na różne wydarzenia z nimi związane (Abraham w Londynie!) i praktykuję rozwój osobisty.

To jest moje życie, więc jestem wegetarianką i dobrze mi z tym.

To jest moje życie, więc uprawiam jogę i tańczę i nie przejmuję się większością rzeczy, które spędzają sen z powiek większości ludzi.

To jest moje życie, więc medytuję codziennie i budzę się z wdzięcznością.

To jest moje życie, więc wierzę w to, że kreuję własną rzeczywistość. Marzę i spełniam to, co widzę w swoich wizjach. Czasami przy użyciu własnych rączek, czasami te rzeczy same do mnie przychodzą.

To jest moje życie, więc obracam się a raczej zaczynam obracać się wśród ludzi like-minded i przestałam z tego powodu katować samą siebie. Uwielbiam ich, rozmowy z nimi i kontakt. I nie obchodzi mnie jak dziwnie wyglądamy jadąc w metrze rozmawiając o rezonansie z kawałkiem czekoladowego ciasta i wibracyjnym zjednoczeniu z psem na trawce przed Pałacem Prezydenckim.

be-marketing-consultancy_be-who-you-want-tbe

Tak samo jak i moje – to jest twoje życie.

Zastanów się jak wiele rzeczy robisz tylko dlatego, że wymaga od ciebie tego… społeczeństwo, a tak naprawdę nikt konkretny. To twój wewnętrzny strach może ci podpowiadać, że coś jest nie tak, kiedy wyłamujesz się ze schematu. Na początku może to być przerażające. Potem stanie się powodem do dumy, bo pewność siebie jaka cię ogarnie będzie wywoływać szacunek do ciebie w innych ludziach.

Nie ma nic bardziej przyciągającego jak osoba, która szanuje bezwarunkowo swoją osobowość i wymaga tego szacunku od innych.

Andżelika

Dodaj Komentarz

