WAKACJE – WOLNY CZAS PRZYJEMNIE ZAJĘTY

Wakacje to czas powszechnej wolności i ogromu czasu, który… no właśnie, zazwyczaj pozostaje wysoce niewykorzystany. Oczywiście nie mam na myśli aby podążać w tym momencie za wypełnionym po brzegi kalendarzem, bo przecież każdy normalny człowiek potrzebuje czasu aby trochę go pomarnować.

Dopóki nie zeżre nas  potworna nuda.

We wakacje wiele ludzi staje się jednak absolutnymi rekordzistami w nic-nie-robieniu, co dosyć dosłownie oddają internetowe memy przedstawiające znudzonych nastolatków przed komputerem. Co ich/nas jednak hamuje przed tym aby wstać i po prostu COŚ zrobić?

tidexuhkkectsy7nrylr-jpg

Przecież nie potrzeba wychodzić na siłownię aby ćwiczyć, wsiąść do samolotu aby podróżować i kursu tańca aby zacząć tańczyć.

Jeśli się chce – można wszystko.

Nawet Zamienić Reality w Expectations.

Dlatego zastanowiłam się nam tym, czego chciałabym doświadczyć w tym „wolnym czasie”. Mam więc kilka pomysłów na swoje własne wakacje. A żeby faktycznie dopiąć swego i zrealizować te „wakacyjne postanowienia” uznałam, że podzielenie się nimi zwiększy prawdopodobieństwo, że faktycznie ruszę się i nie zrezygnuję w ostatniej chwili z próby ich realizacji. A przy okazji być może stanę się inspiracją.

Co mam na myśli?

Podzieliłam swoje wakacyjne plany na trzy kategorie. „Wyzwania”, „Rozwój”, „Zabawa”. Każdą z rzeczy przyporządkowaną do danej kategorii ze spokojem można wpisać do innej niż jest. To, że jest akurat tam, gdzie jest oznacza tyle tylko, że akurat dla mnie w większości pasuje do tej części.

Ok. Gotowi? Here we go.

1. WYZWANIA

♥ Bungee 

travel destinations

Na samą myśl o skoku na bungee robi mi się ciepło, topnieją mi nogi a oddech przyśpiesza. Well, co z tego? Zawsze chciałam po prostu stanąć na granicy przepaści i po prostu skoczyć – nie wiedząc, co się dalej wydarzy. Ufając, że będzie dobrze. Lubię uczyć się działać pomimo strachu a to zdecydowanie pomoże mi w podejmowaniu działania, chociaż cholernie się boję. Czyż jednak najlepsza życiowa magia nie dzieje się właśnie w momencie, kiedy postanawiasz skoczyć w nieznane? Poza strefą komfortu?

Przy okazji fajnie będzie obejrzeć Woodstockową Społeczność z Góry.

♥ Yoga

Ok, schodzimy na ziemię. Do samego parteru. Bo w te wakacje wyjątkowym wyzwaniem w uprawianiu jogi  będą dla mnie asany, w których mam dotknąć stopami czubka głowy albo ogólnie pozycje zwane „backbends”.

Gwarantuję, że nikt nie potrzebuje drogiego kursu aby uczyć się jogi. Wystarczy kawałek podłogi i odrobina dobrej woli oraz jakiś krótki instruktaż – czy to w postaci opisu lub filmiku. Moja przygoda z profesjonalnymi zajęciami jogi trwała osiem zajęć fakultatywnych na uczelni ponad rok temu. Od tamtego czasu uczę się sama i jest to naprawdę proste.

A moimi celami są między innymi te pozycje:

1. Pozycja Rajakapotasana

King-Pigeon-Pose-Rajakapotasana-Var.-2

2. Pozycja Sirsa Padasana

Feet-to-Head-Pose-Sirsa-Padasana-Prep-A.

Wystarczy kilkanaście minut dziennie pracować nad każdą z nich a nie tylko osiąga się lepsze samopoczucie, rozciągnięte ciało ale też… cudowną satysfakcję.


2. ROZWÓJ

♥ Książki

Po pierwsze czeka na mnie książka „Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec” Roberta Kiyosaki`ego, która kurzy się od kilku miesięcy na półce a zaczęta już być czytana. Wiem, że warto ją przeczytać.

Po drugie planuję jeszcze dwie pozycje – prawdopodobnie rozwojowe. Nie umiem po prostu wybrać jakiejś powieści, więc zapewne będzie to coś na temat ezoteryki albo książki związane z literaturą sukcesu. Biblioteko, nadchodzę!

♥ Artykuł dla Czwartego Wymiaru

Mam zamiar podszkolić samą siebie w znaczeniu ezoterycznej biżuterii i napisać o tym artykuł. Będę miała sporo czasu aby zapoznać się z różnymi pozycjami na ten temat i stworzyć coś własnego. A na koniec pochwalić się publikacją na łamach krajowego magazynu. Byłoby cudnie.


3. ZABAWA 

♥ Wyprawa Autostopem

Wrzesień upłynie pod hasłem: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Norwegia, Szwecja. Bo czemu by nie? Niektórzy sądzą, że to bardziej niebezpieczne niż bungee. Akurat ten punkt jednak we mnie nie budzi żadnego strachu. Chociaż charakterystyką przypomina skok – po prostu nie masz pojęcia, co się stanie ale najpewniej będzie genialnie i będziesz z podekscytowaniem opowiadać o tym długie godziny.

Poza tym to uzależnia.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Abraham Hicks in London

Deser na sam koniec. Najbardziej ekscytujące wydarzenie mojego życia czeka na doświadczenie 20.09 w Londynie.  Wreszcie będę miała okazję na własne oczy zobaczyć kobietę, której praca [channeling] prawdziwie odmieniła moje życie i sprawiła, że czułam się prawdziwe szczęśliwa – like never before.

To filozofia, na której opieram tego bloga oraz sposób w jaki postrzegam świat. Poza tym historia świadomej kreacji, która wiąże się z otrzymaniem biletów na to wydarzenie zakrawa o szytą grubymi nićmi fantazję – ale wydarzyła się naprawdę.

A już niedługo pojawi się tutaj.

How awesome is that?


Z każdym z powyższych postanowień wiąże się kilka pomniejszych, drobnych życzeń – marzeń, których realizacja bardzo mnie uszczęśliwi. Jak widać – nie przygotowałam sobie listy kilkudziesięciu planów, bo zbyt wielkie wymagania sprawiają, że ostatecznie nie robi się nic.

Dlatego to będą genialne wakacje.
A jak Wasze postanowienia? :)

Namasté,
Andżelika

 

Dodaj Komentarz

